Analytiker

Oppdragsgiver: Knowit

Knowit har over 2000 dyktige medarbeidere i Norden og mer enn 500 i Norge. I 28 år har vi bistått kunder med digitale transformasjoner. Vi så tidlig verdien av å la de beste kreative hodene, teknologene og strategene jobbe sammen i team. Dette har gitt oss en unik markedsposisjon. Forretningsområdet Knowit Experience er beskrevet som Nordens ledende kommunikasjons- og teknologibyrå, med virksomhet i fire land. Gjennom målrettet digitalt nærvær og berikende brukeropplevelser via nett, mobil og sosiale medier, hjelper vi bedrifter, organisasjoner og andre virksomheter å nå sine forretningskritiske mål.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Ønsker du å bli en del av Norges fremste fagmiljø innen analyse?

Vi trenger flere dyktige fagpersoner til å jobbe med datadrevet kundeopplevelse, og søker deg som brenner for å samle inn, visualisere og utnytte data.

GA og GTM vil være en stor del av hverdagen din, og du vil jobbe i et tverrfaglig team som drives av å skape digitale muligheter for en spennende kundeportefølje. Sammen med flere enn 100 dyktige kolleger her i Oslo vil du jobbe mot å posisjonere Knowit Experience som best i byen innen datadrevet kundeopplevelse.

Teamet inngår i Marketingavdelingen som jobber tett sammen med fagavdelingene innen design og utvikling. Du vil få plass i et analytisk og kreativt miljø med stort fokus på fag og folk, hvor vi heier på hverandre for å få til de beste løsningene for våre kunder.

Sammen med oss har du lyst til å skape et bærekraftig og menneskelig samfunn gjennom digitalisering og innovasjon.

Dine arbeidsoppgaver vil være:

  • Teknisk implementering av analyseverktøy og feilsøking rundt bruk av disse.
  • Løpende rådgivning og kundekontakt i oppfølging av prosjekter.
  • Visualisering og rapportering sammen med kundene.
  • Opplæring og workshops rundt bruk av verktøy internt og eksternt.
  • Rapportering og analyse av bruker- og besøksdata på nett, app, og andre enheter.


Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minimum 2 års arbeidserfaring med analyse.
  • God kjennskap til og interesse for Google Analytics, Google Tag Manager og beslektede verktøy.
  • Erfaring med Javascript og SQL er en stor fordel, kjennskap til Firebase, Optimize, Data Studio eller BigQuery er ønskelig.
  • Relevant høyere utdannelse.
  • Evne og lyst til å jobbe med flere parallelle kundeprosjekter.
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.


Vi kan tilby:

  • En spennende stilling i et av bransjens hyggeligste, og mest kompetente byråer
  • En omfattende portefølje med spennende kunder som ser viktigheten av analyse.
  • Fokus på faglig utvikling
  • En sentral rolle i Norges sterkeste fagmiljø innen analyse
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Mange highfives fra kollegaer som heier på hverandre.
  • Interessante kunder og hyggelig arbeidsmiljø i fine lokaler i Sundtkvartalet sentralt i Oslo.


Høres dette interessant ut? Ta kontakt med Lars Erik Austad på 92 84 52 88 eller larserik@knowit.no

Vi snakkes!

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen