Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Vil du jobbe med digitale kanaler, optimalisering og CRM hos verdens største pizzaleverandør?

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
OSlo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
20.10.2020
Gå til søknadsskjema

Domino´s Norge søker etter en erfaren Digital Marketing Coordinator for å administrere våre eide og betalte digitale kanaler. Personen vil være en viktig støttespiller for å øke salg i Domino´s Norge ved å identifisere nye muligheter for å forbedre effektiviteten til våre CRM/digitale kanaler, fra strategi til faktisk oppsett.

Du vil være vår digitale ekspert som i samarbeid med performancebyrå vil optimalisere og teste alt vi gjør digitalt for å maksimere ROI. Digitalt salg er den største salgsdriveren i selskapet og derfor vil en sentral del av stillingen være å A/B teste våre digitale salgskanaler for å bidra til økt konvertering.
 
Vi leter etter en kreativ tenker med dyp forståelse av CRM-plattformer og kundesegmenteringsstrategier. Personen vi søker må ha erfaring fra digital markedsføring og optimalisering.

Stillingen Digital Marketing Coordinator er en operativ stilling med høy påvirkningsgrad i organisasjonen.

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikle en strategi for utnyttelse av CRM-data for å fremme optimalisering av digital markedsføring, strategisk personalisering av e-handel og innsikt i våre kunders handlemønstre. Innenfor dette ligger det å planlegge, sette opp, gjennomføre CRM aktiviteter og analysere effekt av dette. Samt data-dreven automatisering av kampanjer og kommunikasjon
  • Analysere, designe og utvikle bedre brukeropplevelser og nye konsepter for økt konvertering av våre digitale salgskanaler
  • Iverksette systematisk eksperimentering, A/B-testing og effektmåling i alt vi gjør digitalt
  • Innhenting av kundeinnsikt og analyser
  • Prosjektleder for ulike markedsaktiviteter


Kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring
  • Fullført høyere utdannelse innenfor markedsføring, teknologi, SoMe eller lignende
  • Erfaring med CRM/reaktivering/arbeid med kundeprogram
  • Erfaring fra optimalisering og testing innen digital markedsføring
  • God forståelse av data-drevne prosesser
  • Gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk


Personlige egenskaper:

  • Analytisk, datadreven og resultatorientert
  • Evne til å tenke strategisk og foreslå kreative løsninger i tråd med forretningsmålene
  • Evner å lede, samarbeide og gjennomføre oppgaver både selvstendig og i samarbeid med andre på tvers i organisasjonen
  • Evne til å jobbe i et miljø med høy energi, høy intensitet og rask utvikling. Du må ha stå på vilje og ha stor arbeidskapasitet
  • Interesse for kontinuerlig utvikling og forbedringer
  • Operativ med hovedfokus på vekst
  • Positiv, imøtekommende og omgjengelig


Vi tilbyr:

  • En attraktiv og spennende stilling på vinnerlaget Domino’s!
  • God lønn og et energisk og godt arbeidsmiljø
  • Kvalitetsopplæring, oppfølging og utvikling


For spørsmål tilstillingen, kontakt gjerne Johannes Westersø(johannes.westerso@capus.no/951 79 169) eller Anders Kihle (anders.kihle@capus.no/977 67 816). Søknader behandles fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Domino´s Pizza er en amerikansk pizzakjede etablert i 1960, og er i dag ansett som verdens største merkevare innen pizzamarkedet med en betydelig virksomhet innen pizzalevering. På verdensbasis har vi mer enn 17 000 restauranter i over 90 internasjonale markeder. I Norge har vi vært etablert siden 2014, og er i dag Norges tredje største pizzaleverandør med 42 butikker fordelt over hele landet.

Vi håndlager hver eneste pizza til hver kunde og har et mål om å alltid servere kvalitetsmat til en konkurransedyktig pris, med et enkelt og tilgjengelig bestillings system. Vi bruker fersk deig og legger vår stolthet i å levere kvalitetsprodukter innenfor 30 minutters leveringstid.

Vi skal alltid levere den beste pizzaopplevelsen til våre kunder og våre ansatte er vår viktigste ressurs.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen