Kundesupport for Addsecure i Stockholm!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
12
Arbeidssted:
Stockholm
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Liker du å forbedre, endre og forenkle hverdagen til kunder? Vi rekrutterer 12 nye service-stjerner til et helt nytt kundeserviceteam som vil være med på en spennende reise i et moderne teknologiselskap. Du, sammen med dine 11 kolleger, blir viktige spillere for Addsecure sin kundereise og dere vil sammen skape kulturen og strukturen i teamet. Dine personlige egenskaper er av stor viktighet og vil legge grunnlaget for samarbeidet i teamet. Det er dette vi baserer rekrutteringsprosessen på og kan du indentifisere deg med egenskapene samarbeidsvillig, strukturert og serviceorientert kan det være nettopp deg vi ser etter!

Informasjon om stillingen

Addsecure har en trygg og stabil kultur, en positiv energi og de jakter alltid på fremgang. Visjonen er å skape en tryggere og smartere verden gjennom smarte løsninger og kommunikasjon og deres medarbeidere er stjernene som får dette til å skje. Du vil være en del av et kundeserviceteam med 9 kundeservicemedarbeidere og en teamleder. De første 3-4 ukene vil du få god opplæring og introduksjon til dine arbeidsoppgaver.

Du blir tilbudt:

  • Mulighet for å bygge, forme og sette et merke på et helt nytt team
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Ta del i et voksende og internasjonalt selskap
  • Samarbeid med en engasjert konsulentsjef med kontinuerlig oppfølging

Som konsulent i Academic Work tilbyr vi deg god oppfølging slik at du kan vokse profesjonelt, bygge eget nettverket og skape verdifulle kontakter for fremtiden. Les mer om vårt konsulterbjudande.

Dette er et konsulentoppdrag der du i utgangspunktet inngår en tidsbegrenset ansettelse på 6 måneder og hvor det er en god mulighet for videre forlengelse, forutsatt at alle parter er fornøyde med samarbeidet. Rekruttering er en langsiktig løsning for kunden vår og dette er ambisjonen på sikt.

Krav for å fortsette søknaden For å få muligheten til å komme videre i prosessen, krever vi at du sender inn et kort motivasjonsbrev på maksimalt 1000 ord hvor du beskriver hva gid service betyr for deg og hvorfor du er riktig person for denne rollen.

For denne rollen krever vår kunde at konsulenten har gjennomgått en sjekk fra Rikspolitirådets lasteregister. Vi ber deg derfor om å laste ned applikasjonen her allerede nå, da dette kan ta opptil 2 uker.

Arbeidsoppgaver

Du vil sammen med dine kolleger fungere som støtte for Addsecure sine kunder. Du vil jobbe med varierende saker som blant annet fakturaer og kontraktproblemer. Engasjement og samarbeid innad i teamet er avgjørende for å lykkes og du vil ha en viktig rolle med å bygge et trygt og stabilt kundeserviceteam. Du vil også jobbe på tvers av landegrenser med andre team og avdelinger med mål om å skape et sterkt fellesskap som både vi og kundene våre er glade for å se deg bidra til.

Vi søker deg som

  • Har en god formidlingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Har tidligere erfaring fra servicebransjen
  • Har gode datakunnskaper og har kjennskap til kontorsuiten
  • Har jobbet med telefonen som arbeidsverktøy


Det er en fordel:

  • Hvis du tidligere har jobbet i Salesforce-forretningssystemet
  • Hvis du har tidligere erfaring med CRM-systemet NAV eller lignende
  • Hvis du har interesse for IT / teknologi


Som person er du:

  • Strukturert
  • Serviceinnstilt
  • Forpliktet
  • Kooperativ


Annen informasjon

  • Oppstart: etter avtale
  • Omfang: heltid
  • Sted: Telefonplan, Stockholm

Rekrutteringsprosessen håndteres av akademisk arbeid, og kundens ønsker er at alle spørsmål angående tjenesten blir håndtert av Academic Work: sts04@academicwork.se

Vi gjennomgår utvalget fortløpende, og annonsen kan stenges før stillingen fylles hvis vi har gått videre til utvelgelses- og intervjufasen.

Informasjon om bedriften

Les mer på selskapets nettside her: Addsecure

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen