Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Markedssjef søkes til et av Norges ledende proptech selskaper

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
28.02.2021
Gå til søknadsskjema

Har du solid erfaring innen markedsføring, og er klar for ditt neste steg, og forme rollen som markedssjef? Vil du løse oppgaver inhouse, som for eksempel lage video, gjøre endringer i brukerreisene eller SEO-arbeid? Her står du fritt til å velge, målet er uansett å skape videre vekst og resultater!

Informasjon om stillingen

I samarbeid med Hybel.no søker vi deg som kan jobbe strategisk for å sikre selskapets fortsatt sterke vekst gjennom deres forvaltningsplattform og markedsplass. De skal skyte videre fart i 2021!

Hybel.no er en proptech scale-up som har nærmere 500.000 registrerte brukere og formidler over 100.000 annonser årlig via sin markedsplass hybel.no. Forvaltningstjenesten Hybel Premium ble lansert i 2018 og har i løpet av et par år vokst seg til å bli en av Norges ledende forvaltningstjenester for private og profesjonelle utleiere.

Hybel ser nå etter en Markedssjef som kan hjelpe de med å med å ta tjenesten til neste nivå. Du vil være ansvarlig for å utvikle merkevaren Hybel.no, posisjonere selskapet i forhold til relevante konkurrenter og sist, men ikke minst bidra til videre vekst i brukere og betalende kunder. Deres ambisjon er å utvide tjenesten til å nå nye kundegrupper og få en dominerende posisjon i det norske markedet. Samtidig er de internasjonalt orientert og ser løpende på muligheter for å skalere utover Norge. Vi søker en person som er strategisk, resultatorientert og har en bred erfaring med inbound marketing. Du må ha et ønske om å ta et sprang og være med på å utvikle fremtidens forvaltningstjeneste.

Hos Hybel får du

  • Konkurransedyktig lønn
  • Svært dyktige og motiverte kolleger
  • Kontorlokaler med sentral beliggenhet
  • Mulighet til å gjøre en forskjell for tusenvis av personer ved å gjøre boligutleie enklere og tryggere for utleiere og leietakere.
  • Stort ansvar, budsjettansvar

Arbeidsoppgaver

Du vil jobbe tett sammen med vårt byrå for inbound marketing, med følgende fokus:

  • Produsere innhold som skal bidra til å gjøre tjenesten synlig for nye kundegrupper
  • Implementere markedsføringskampanjer i digitale kanaler
  • Optimalisere onboarding og brukerreise for nye kunder
  • Utvikle kampanjer som drar nytte av eksisterende kunde- og brukerbase

Vi søker deg som

  • Har erfaring med Inbound Marketing
  • Har god kjennskap til annonsering og bruk av analyseverktøy, som Google Analytics, Facebook Ads og Google Ads
  • Har erfaring med produksjon, publisering og optimalisering av innhold i SoMe
  • Har kjennskap til Hubspot eller tilsvarende CRM-systemer
  • Har gode formidlingsevner både skriftlig og muntlig
  • Har kjennskap til søkemotoroptimalisering (SEO) og søkemotormarkedsføring (SEM)

Som person er du resultatorientert og evner å kommunisere godt. Det er viktig at du trives med å jobbe selvstendig, samtidig som at du er en lagspiller og samarbeider godt med dine kolleger. For å lykkes tror vi at du er lærevillig og uredd, og du liker å bli utfordret. Høres dette ut som deg? Da ser vi frem til å høre fra deg!

Annen informasjon

  • Oppstart: etter avtale.
  • Arbeidsomfang: Heltid
  • Søknadsfrist: 28. februar. Vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Informasjon om bedriften

Hybel ble lansert i år 2000 og har hovedkontor i Oslo. Tjenesten ble stiftet av tre studenter som ønsket å gjøre det enklere for studenter å finne seg bolig. Siden den gang har tjenesten vokst jevnt og trutt og formidler nå 104 000 annonser på årsbasis. Annonsering er gratis både for utleiere og leietakere.

Målet til Hybel er å forenkle leiemarkedet og gjøre utleieprosessen enkel, trygg og effektiv for begge parter. Tjenesten er i kontinuerlig utvikling og tilbyr blant annet digital opprettelse og signering av leiekontrakter og overtakelsesprotokoller, innkreving av husleie, gratis opprettelse av depositumskonto, kredittsjekk og ID-verifisering.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen