Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Produkteier for Brings bestillingsplattform for bedriftskunder

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
21.10.2021
Gå til søknadsskjema

Vi leter etter en erfaren produkteier som kan bidra til å drive videreutviklingen av Mybring, Brings selvbetjeningsportal for bedriftskunder. Er det deg?

Mybring består i dag av 7 funksjonsområder – blant annet bestilling, sporing, rapporter & fakturaer og kundeservice. Vi leter nå etter en produkteier for funksjonsområdet med størst brukermasse – bestilling.

Det er ingen tvil om at logistikkbransjen er på en av sine største forandringsreiser noensinne. Den største pådriveren for denne utviklingen er den raskt voksende e-handelen som har åpnet en helt ny verden av muligheter for både bedrifter og privatpersoner. Men, for at en pakke skal kunne fraktes fra A til B trengs det en aktør som tilbyr omfattende logistikkløsninger. Det er her vi i Posten og Bring kommer inn i bildet, som et av Nordens største logistikkonsern med drøyt 14 000 ansatte.

I avdelingen Digital kundefront jobber vi i grensesnittet mellom forretning og teknologi og vår kjernekompetanse er digital produktutvikling. Vi er et strategisk satsningsområde som har ansvaret for å utvikle, forvalte og kontinuerlig forbedre konsernets selvbetjenings- og integrasjonsløsninger. Løsningsporteføljen retter seg mot bedriftskunder og -mottakere og privatkunder og omfatter webportalen Mybring, integrasjonsplattformer for EDI og API samt konsernets nettsider. Digital kundefront er en pådriver for å øke selvbetjeningsgraden og konkurransekraften til våre kunder gjennom førsteklasses selvbetjenings- og integrasjonsløsninger.

Som produkteier for Mybring må du ha god forretningsforståelse og interesse for logistikk. I tillegg må du ha erfaring fra arbeid med digitale selvbetjeningsløsninger samt være opptatt av smidig arbeidsmetodikk, kontinuerlig forbedring og tverrfaglig samarbeid.

Du inngår i et tverrfaglig team bestående av ressurser med både teknisk, design- og forretningskompetanse. Du er hovedansvarlig for å videreutvikle ditt eget funksjonsområde både operativt og strategisk, og sammen med teamet streber du etter å gjøre det så enkelt som mulig for våre bedriftskunder og samarbeidspartnere å benytte Posten og Brings tjenester.

Vi holder til i moderne og sentrale kontorlokaler i Posthuset midt i Oslo sentrum.

Dine arbeidsoppgaver:

  • Videreutvikle og administrere Mybrings største funksjonsområde – bestilling
  • Ansvarlig for å styre og prioritere backlog med utviklingsoppgaver innenfor ansvarsområdet
  • Tett dialog med forretningsområder for å definere riktige utviklingsprosjekter/-tiltak
  • Gjennomføring av utviklingstiltak og –prosjekter, i meget tett samarbeid med utviklingsteam
  • Tett dialog med salg og kundeservice, samt ivareta kunder

 
Ønskede kvalifikasjoner:

  • Mastergrad innen økonomi, IT, teknologifag eller lignende. Relevant erfaring kan etter vurdering kompensere for manglende formell bakgrunn
  • Noen års erfaring som produkteier eller lignende roller
  • Erfaring med digital produktutvikling og smidig utviklingsmetodikk
  • Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse
  • Bred logistikkerfaring og –kompetanse


Personlige egenskaper og ferdigheter:

  • Du er analytisk og strukturert
  • Du er selvgående, initiativrik og evner å inspirere andre
  • Du har strategisk forståelse
  • Du trives med utfordrende oppgaver og har stor arbeidskapasitet
  • Du evner å sikre fremdrift og tydelig retning i arbeidet hos et tverrfaglig team
  • Du har utmerkede kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk (muntlig og skriftlig)
  • Du trives med stor variasjon i arbeidsoppgaver og en hverdag som preges av å arbeide på tvers av organisasjonen
  • Du er en lagspiller


Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Moderne kontorlokaler, flott utsikt og sentral beliggenhet midt i Oslo sentrum
  • Et sterkt faglig kompetansemiljø og hyggelige kolleger
  • Oppgaver som gir stor kontaktflate i konsernet
  • Gode forsikringer og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Mulighet til å være med på å endre en av Norges eldste og største bedrifter


Vi ser frem til å høre fra deg!

Om arbeidsgiveren

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innen post, kommunikasjon og logistikk. Vår visjon er å gjøre hverdagen enklere og verden mindre. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen