Har du interesse for både administrasjon og kundeservice?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Liker du å jobbe i administrative systemer samtidig som du hjelper kunder med å finne de beste løsningene? Da bør du lese videre!

Informasjon om stillingen

I denne stillingen får du en variert arbeidshverdag med spennende ansvar. Du vil jobbe i Talkmore sine interne systemer med kundeløpet fra A-Å. Dette innebærer alt fra å sørge for at all info om en ny kunde er på plass, til å slette kunder som har sagt opp sitt abonnoment. I tillegg vil du jobbe med kundeservice og mersalg ved å svare på henvendelser over telefon og chat.

Du vil få en helhetlig forståelse for Talkmore sine kundereiser, og være en go-to-person for ansatte på kundesenteret. Denne innsikten vil du også kunne bruke til å komme med forslag og innspill til hvordan man kan digitalisere flere prosesser.

Syns du dette høres interessant ut og lurer på om du kan være aktuell for stillingen? Det absolutt viktigste for oss er at du innehar de rette personlige egenskapene for rollen. Vi ser etter deg som er strukturert, da man til tider kan ha mange baller i luften. Du vil være den eneste i akkurat denne rollen, så det blir viktig at du evner å jobbe selvstendig samtidig som du er løsningsorientert.

Arbeidsoppgaver

  • Være kontaktpeson for produkteier på strømavdelingen
  • Ha ansvar for diverse administrative oppgaver som fakturering, innhenting av opplysninger om kunder til databasen, samt oppsigelser av kundeavtaler
  • Utarbeide og løse avviksrapporter og salgsrapporter
  • Ta i mot innkommende henvendelser fra kunder på chat og telefon, samt utføre mersalg
  • Onboarde og lære opp resten av teamet på løpende prosesser som påvirker kundene og kundesenteret
  • Bruke din innsikt i systemet til å se på hvordan man kan digitalisere flere prosesser

Vi søker deg som

  • har en teknisk interesse og lett setter seg inn i nye systemer
  • gjerne har noe erfaring med administrative oppgaver og kundeservice
  • Som person er du strukturert, selvstendig og løsningsorientert

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest
  • Plassering: Oslo
  • Stilling: dette er i første omgang et vikariat på 6 måneder med mulighet for forlengelse.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Talkmore har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.


Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Talkmore er en av de største aktørene innenfor mobiltelefoni i Norge. I mai 2004 lanserte Talkmore Norges første rendyrkete internettbaserte mobilabonnement. Deres målsetning er, og har alltid vært, å tilby de beste internettbaserte mobilabonnementene, samt å være en pådriver for å få ned prisene på mobilbruk i Norge. I 2007 ble Talkmore kjøpt opp og har siden oppkjøpet fortsatt å være tilpasningsdyktige i markedet ved å være en av de første til å introdusere Fastpris- abonnement og tjenester. Nylig vant de prisen for mest fornøyde mobilkunder, en årlig kåring som gjennomføres av Epsi-Norway. Tidligere har de vunnet denne prisen i 2014 og 2015.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen