Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Brand Manager for AW Academy til markedsavdelingen i Academic Work

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Som Brand Manager kommer du til å ha det overordnede ansvaret for alle markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter i AW Academy Norge. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å utvikle markedsføringsaktiviteter for et innovativt selskap som utfordrer det tradisjonelle utdanningssystemet, med samarbeid på tvers av fagfelt og team. Motiveres du av å sikre gode markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter som møter morgendagens behov, med budskap tilpasset ulike kanaler? Er du kreativ og analytisk, og jobber strukturert med å evaluere ditt arbeid? Da er kanskje dette en rolle for deg!

Informasjon om stillingen

Som Brand Manager har du ansvar for den lokale markedsføringsplanen, og forsikrer at AW Academys behov for å attrahere kandidater og kunder oppfylles til enhver tid. Du jobber proaktivt med å forstå markedet, og målgruppen for å garantere maksimal nytteverdi av våre markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter. Du vil jobbe kontinuerlig med å optimere innhold på web, sosiale medier og nyhetsbrev – og sørger for at innhold alltid er av høy kvalitet som engasjerer målgruppen, samt styrker AW Academys varemerke.

Du blir en del av markedsføringsavdelingen til AW Group og får da tilgang til et nettverk av ulike markedsfunksjoner og spesialister.

Tilpasninger lokalt er helt avgjørende for å forsikre at alle aktiviteter møter det norske markedet. En sentral del av rollen er å være bidragsyter til å utvikle overgripende kommunikasjon i AW Group Marketing, for å skape et dynamisk, og effektivt samarbeid på tvers av landegrenser.

Therese, nåværende Brand Manager:

«Som Brand Manager har jeg muligheten til å gjøre varemerke mer synlig, og få folk til å snakke om det vi gjør, og hvorfor dette er så viktig. Jeg har et stort ansvar når det kommer til vekst i det norske markedet, med kandidatattrahering og attrahering av potensielle samarbeidspartnere. Sammen med mitt team i Norge, Academic Work og AW Group Marketing gjør vi forskjell for folk og bedrifter med ny, og avgjørende kompetanse»

Arbeidsoppgaver

  • Oppdatere lokale aktivitetsplaner, og sørge for at du har den informasjonen du trenger for å ivareta selskapets behov.
  • Produsere innhold for lokale markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter, og sørge for høy kvalitet i alle kanaler.
  • Ansvar for varemerkets synlighet i sosiale medier, og kontinuerlig oppdatere innhold på web med fokus på SEO.
  • Lede lokale markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter som eksempelvis PR-aktiviteter, events og oppfølging av vårt Alumni Nettverk
  • Samarbeide med øvrige team i AW Group Marketing og eksterne leverandører for å effektivt produsere og distribuere kampanjer.

Vi søker deg som

  • Minimum 2 års erfaring med hands-on kampanjestrategi, med forståelse for markedsføringsprosessen fra A-Å.
  • Erfaring med B2B-markedsføring er en fordel.
  • Relevant utdanning innenfor fagområder som eksempelvis markedsføring- og kommunikasjonsfag.
  • Gode språkferdigheter i norsk og engelsk.

Personlige egenskaper

  • Resultatorientert: Du planlegger arbeidet ditt, setter tydelige mål som du jobber for å etterleve.
  • Selvgående: Du tar selv ansvar for å drive prosesser i målets retning, og tar beslutninger som best gagner selskapet.
  • Forretningsforståelse: Du motiveres av å skape forretningsmuligheter og gjennomfører aktiviteter som tar høyde for selskapets langsiktige mål.
  • Nøyaktig: Du er detaljorientert, og handler i tråd med varemerkets beste.
  • Kreativ: Du tar selv initiativ, og bidrar til å utvikle smarte og kreative løsninger.

Øvrig informasjon

  • Oppstart: Snarest etter avtale
  • Omfang: Heltid
  • Arbeidssted: Nydalen, Oslo.


AW Group Marketing har hovedkontor i Stockholm, men de ansatte er spredd utover samtlige land AW Academy og Academic Work holder til. I rollen som Brand Manager i AW Academy Norge vil du jobbe fra våre kontorer i Oslo. Noen reisedager til hovedkontoret i Stockholm må påregnes.

Slik søker du rollen

Ta første steget ved å klikke på ”Søk her”. Du vil så få en invitasjon til tester som er første steget i vår rekrutteringsprosess. Bakgrunnen til at vi anvender oss av tester er for å sikre en rettferdig rekrutteringsprosess med fokus på dine egenskaper og ditt potensiale.

Søknadsfrist: 03.12. Vi selekterer fortløpende, så vi anbefaler deg å søke så snart du har mulighet. Annonsen kan bli tatt ned før, dersom vi har funnet de rette kandidatene. Hvis du har spørsmål om stillingen, kan du kontakte oss på careers@academicwork.no

Informasjon om bedriften

AW Academy er søsterselskapet til rekrutterings- og bemanningsselskapet Academic Work. Siden 2015 har AW Academy utfordret det tradisjonelle utdanningssystemet med intensivutdanning innenfor fagområder med kompetansebrist. For å møte kompetansebehovet på det norske markedet må utdanningen effektiviseres. Vår løsning er Accelerated Learning – praktisk læring i høyt tempo som forbereder på arbeidslivet.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen