Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Har du lyst til å jobbe med teknisk support mot bilbransjen?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Har du en lidenskap for mennesker, elbil-revolusjonen og bærekraft? Deler du kanskje Polestar sin visjon om å forbedre samfunnet vi lever i? Da er det deg vi leter etter!

Informasjon om stillingen

Menneskene i Polestar tror på sin bærekraftige visjon for planeten, men de bryr seg også om å bygge bærekraftige relasjoner med kundene sine. Global Customer Care-teamet er i en spennende fase der deskal utvikle en ny intern funksjon – deres helt eget Customer Care Center! Denne funksjonen skal jobbe både direkte med kunder, og sammen med tredjepartsaktører som representerer Polestar, for å sikre at kunder får den hjelpen og informasjonen de trenger gjennom den kanalen som passer dem best.

Vi ser etter deg som har teknisk interesse eller bakgrunn, og som kan tenke deg å hjelpe kundene med de mer tekniske spørsmålene kundene måtte ha. Kanskje har du jobbet med teknisk support tidligere, eller har erfaring innen bilbransjen.

Siden de elsker å tilbringe tid sammen og lære av hverandre så inviterer vi deg til å jobbe fra deres splitter nye kontor i Oslo. De verdsetter kontordagene sine høyt. Samtidig ser de viktigheten av å bryte opp arbeidshverdagen – de er fleksible og åpne for at du har hjemmekontor et par dager i uken. Åpningstidene til deres kundesenter vil være mandag til torsdag 08.00-20.00, fredag 08.00-17.00, lørdag 10.00-15.00, og arbeidstiden vil være skiftbasert over disse tidene. Sammen med dine rundt tjue kollegaer vil du innvie det nye kontoret og sette standarden for eksepsjonell kundehåndtering.

Arbeidsoppgaver

I den nye rollen vil du tilby eksepsjonell kundeservice gjennom å bygge og vedlikeholde vennlige og profesjonelle relasjoner med Polestar-kunder. Siden teamet er i en oppskaleringsfase vil du ha et dedikert område innen kundebehandling hvor du kan spesialisere deg, og slik nå ditt fulle potensiale.

Denne rollen skal være første kontaktpunkt for våre kunder. Du vil fokusere inn mot en eller flere av disse områdene i henhold til vår Customer Relationship Management (CRM) prosess:

  • E-poster, forespørsler, chat, innkommende servicetelefoner og/eller utgående oppfølgingssamtaler. Rollen kan også innebære å gi støtte relatert til deres kunders aktivitet i sosiale medier.


Du kan for eksempel støtte kunder gjennom kjøpsprosessen, være førstelinjen i klageløsning eller bistå i kvalitetsspørsmål. Du vil jobbe tett med interne team for å gi en strømlinjeformet opplevelse for kundene.

I løpet av de første ukene av arbeidsforholdet vil du ha en opplæringsfase hvor du vil lære om rollen din, teamet ditt og the Polestar way. Etter å ha fullført denne perioden vil du være en del av et trenings- og utviklingsprogram som vil gi deg en mulighet til kontinuerlig utvikling og læring. Polestar tror på en kultur for coaching og utvikling av alle som blir med dem.

Vi søker deg som

  • Har en teknisk interesse
  • God forståelse for IT og data innenfor programvare/teknologi
  • Utmerket muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på Engelsk og Norsk
  • Videregående utdannelse eller høyere

Informasjon om bedriften

Polestar er et elektrisk bilmerke som utnytter raffinert ytelse og nyskapende teknologi. Vårt oppdrag er å bringe kjøreglede inn i en ny tid med et produkttilbud av progressive, elektrifiserte biler som er designet og konstruert uten kompromisser. Polestar inngår i Volvo Car Group familien.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen