Vi søker løsningsorientert og engasjert tilbudsansvarlig

Oppdragsgiver: Sykehuspartner HF

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst. Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca 1600 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset. Sykehuspartner er miljøsertifisert. Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV , nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
02.10.2022
Gå til søknadsskjema
Bli kjent med Sykehuspartner

Ønsker du en faglig utfordrende og meningsfull arbeidshverdag i en av Nordens største IKT-bedrifter, med et av Norges mest engasjerende samfunnsoppdrag? Da må du lese videre! 

Helse Sør Øst og Sykehuspartner har store ambisjoner innenfor IKT-området, og i årene som kommer skal vi sammen videreutvikle pasientens helsetjeneste, bygge nye moderne sykehus, modernisere IKT-infrastrukturen, ta i bruk ny teknologi og sikre at IKT-løsningene understøtter helsepersonellets arbeidshverdag - for å nevne noe.

Vi ønsker nå å øke teamet med en fremoverlent kollega som følger opp og jobber tett sammen med de ulike kundeansvarlige for helseforetakene i regionen.
Oppgavene er svært varierte og vi ønsker at kan du bygge gode relasjoner med kundene for å sikre at vår organisasjon forstår kundenes behov og ta initiativ til- og ha ansvaret for ulike utviklingsaktiviteter. 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for å drive frem grovestimater og tilbud på kundens forespørsler om leveranser
  • Tilrettelegge for forutsigbare periodiske møtearenaer med tilhørende oppfølging
  • Løpende ivareta og understøtte utvikling av kundedialog i grensesnitt mellom kundene og Sykehuspartner
  • Ta ansvar for at det arbeides kontinuerlig med forbedring av periodisk informasjon til kundene
  • Utforme strukturer og design for periodisk informasjonsdeling til våre kunder, og få dette gjennomført i samarbeid med vårt rapporteringssenter

Kvalifikasjoner

  • Minimum 3-årig relevant høyskoleutdannelse
  • Du må ha god økonomi- og forretningsforståelse, gjerne fra BID funksjon
  • Du bør ha erfaring fra arbeid i større og komplekse IKT – virksomheter
  • Erfaring med bruk av business intelligence systemer
  • Erfaring med informasjonsutforming/rapportering som del av kundekommunikasjon


For noen systemtilganger i Sykehuspartner vil det som følge av lovpålegg være krav om fremvisning av pass eller nasjonalt/Europeisk ID-kort

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som kjennetegnes av å være løsningsorientert og engasjert. Du har solide samarbeidsevner, er tillitsvekkende og god til å kommunisere med andre, har stå-på-vilje og godt humør som bidrar til det gode arbeidsmiljøet i avdelingen. For oss er det viktigste at du er en lagspiller som er sulten på utfordringer, er strukturert, evner å ha mange baller i luften, og trives i en dynamisk og til tider hektisk arbeidshverdag. 

Vi tilbyr

  • Interessante, meningsfylte og utfordrende arbeidsoppgaver i et stort, hektisk, hyggelig og sammensatt fagmiljø i en av Norges største IKT-organisasjoner
  • Stor grad av frihet og påvirkningsmuligheter
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Fleksibel arbeidstidsordning med mulighet for delvis bruk av fleksibelt arbeidssted etter avtale
  • Lønn etter avtale


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.


Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Vivian Bachelor
Stillingstittel
Seksjonsleder
Telefon
907 18 154
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen