Er du strukturert og har bein i nesa?

Oppdragsgiver: Sykehuspartner HF

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst. Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca 1600 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset. Sykehuspartner er miljøsertifisert. Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV , nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema
Bli kjent med Sykehuspartner

Applikasjonstilrettelegging leter etter en IKT-Konsulent som skal ta ansvar for at leveranser blir gjennomført etter prioriteringsliste. Rollen innehar oppgaver lignende en kø-koordinator.

Din oppgave vil være et kontaktpunkt mellom forvaltere og bestillere av oppgradering og ny innføring av applikasjoner og ressursen som skal utføre oppgaven. Dette innebærer opplæring av bestillere, på hvordan man utfører en bestilling, oppstartsmøter og teknisk hjelp for testinstallasjon. Du vil få god bruk av din gode kommunikasjonsevne i samtaler mellom forvaltere/bestillere og ressurser.

Sykehuspartner er en av Nordens største IKT-bedrifter med ca. 1700 ansatte, og du vil bidra til forvaltning av store verdier. Vi benytter en mengde verktøy som f.eks. Ivanti Workspace, SCCM, App-V, Citrix, SikkerPrint, Windows 10 mm.

Arbeidsted kan være Oslo, Gjøvik eller Porsgrunn. Oppgi i din søknad hvilken lokasjon du er interessert i å jobbe ved.

Du vil få en svært spennende stilling og utfordrende arbeidsoppgaver i årene fremover, samt mulighet til å bygge en karriere i det mest spennende området innen IKT for tiden; helse-IKT!

Arbeidsoppgaver

  • Kvalitestsjekke bestillinger til Applikasjonstilrettelegging
  • Kontaktpunkt mellom bestillere og Applikasjonstilrettelegging
  • Fordele tasker til ressurser
  • Oppfølging av oppstartsmøter 
  • Kursing i bestillingsrutiner
  • Kontinuerlig forbedring av interne prosesser

Kvalifikasjoner

Det viktigste er at du evner å koordinere oppgaver, dette innebærer blant annet å si nei til upassende bestillinger og være kritisk til hva som kommer inn, men også påse at egne ressurser prioriterer riktig. 

Med dette mener vi du må ha:

  • Erfaring med å kommunisere og samspille med andre
  • God og relevant IT kompetanse på arbeidsflate-relevante fagområder(MSI, SCCM, App-V, Ivanti Workspace.)
  • Erfaring fra agile arbeidsprosesser
  • God teknisk forståelse av større IKT-miljøer
  • Relasjons- og samhandlingsegenskaper


For noen systemtilganger i Sykehuspartner vil det som følge av lovpålegg være krav om fremvisning av pass eller nasjonalt/Europeisk ID-kort

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
  • Organisert og strukturert
  • Pedagogisk
  • Kunne til tider drive med repetitivt arbeid uten å bli umotivert.
  • Fremoverlent og ansvarlig medspiller
  • Evne til både og jobbe selvstendig og inkludere andre i arbeidet

Vi tilbyr

  • Interessante og viktige oppgaver i en spennende organisasjon
  • God pensjonsordning 
  • Et godt arbeidsmiljø og gode kollegaer
  • Lønn etter avtale og kvalifikasjoner
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Fleksible arbeidstidsordninger med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.


Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Petter Berg Grav
Stillingstittel
Seksjonsleder
Telefon
928 64 750
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen