Rådgiver - implementering av avtaler

Oppdragsgiver: Sykehuspartner HF

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst. Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca 1600 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset. Sykehuspartner er miljøsertifisert. Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV , nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Drammen
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
09.10.2022
Gå til søknadsskjema
Bli kjent med Sykehuspartner

Ønsker du en faglig utfordrende og meningsfull arbeidshverdag i en av Nordens største IKT-bedrifter, med et av Norges mest engasjerende samfunnsoppdrag? Da må du lese videre.

Vi har flere pågående og planlagte vareavtaler som skal implementeres i Helse Sør-Øst og vi har behov for en dyktig medarbeider. Rollen er en svært viktig ressurs som skal bidra til god planlegging, oppfølging og gjennomføring av implementeringene.

Vi ser etter deg som er proaktiv, løsningsorientert, strukturert og har et sterkt leveransefokus.
Riktig kandidat blir en del av et team på 13 engasjerte medarbeidere, som trives godt i jobben. Du vil bli stilt overfor varierte problemstillinger med mulighet til å påvirke og forme en seksjon under oppbygging. 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge, koordinere og gjennomføre implementering av alle avtaler inngått av Sykehusinnkjøp eller lokale avtaler inngått av helseforetak i Helse Sør-Øst
  • Lede arbeidet med å utarbeide og vedlikeholde dokumenter og prosesser for innhenting av grunndata og implementeringer
  • Lede arbeid med prosessutvikling og prosess dokumentasjon for MDM-tjenesten
  • Bidra som rådgiver i prosjekter og i analyse av nye kundebehov
  • Kontinuerlig forbedring på egen applikasjonstjeneste – fastsette målepunkter, oppfølging og analyse, rapportering og tiltaksgenerering innen funksjonalitet og i leveranse av tjenesten i produksjon

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på høyskole-/universitetsnivå innen Administrasjon og ledelse eller IT
  • God og relevant kompetanse og kunnskap om portefølje-, program- og prosjektgjennomføring
  • God prosess- og forretnings forståelse
  • Meget god skriftlig og muntlig framstillingsevne er påkrevd


Særlig relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravet

Personlige egenskaper

  • Du har evne til å sette seg inn i forretningsprosesser og systemfunksjonalitet
  • Du er løsningsorientert med en sterk gjennomføringsevne og lyst til å gå den ekstra mila
  • Du er strukturert, selvstendig og målrettet, og evner å ha flere baller i luften samtidig
  • Du har godt humør med gode kommunikasjonsevner
  • Du trives med å samhandle på mange plan, med mange parter, samtidig
  • Personlig egnethet kan bli vektlagt sterkere enn enkelte krav til kompetanse og erfaring

Vi tilbyr

  • Utfordrende, varierte og spennende oppgaver med kommunikasjon på tvers av mange organisasjoner
  • Mulighet for å være med å utvikle fagområdet og egen stilling
  • Fleksibel arbeidstid med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Balansert jobb-familieliv
  • Bedriftsidrett og støtte til treningsabonnement 


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.


Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Erik Mastrup
Stillingstittel
Seksjonsleder
Telefon
970 55 805
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen