Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

1. linje supportkonsulent i starten av din karriere? Bli en del av Møller Digitals team!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
18.02.2023
Gå til søknadsskjema

Er du serviceorientert og god på kommunikasjon? Vil du være med å finne tekniske løsninger for brukere i en nyskapende bedrift med store ambisjoner? Vår samarbeidspartner søker nå etter en ny IT-kundekonsulent som en del av deres Servicedesk!

Informasjon om stillingen

Som IT-kundekonsulent har du ansvar for dialogen mellom Møller Digitals sluttkunder og deres interne avdelinger. Ditt hovedfokus vil være å sikre at brukeren får en god kundeopplevelse i godt samarbeid med både teamet ditt og med 2. linje support! Det betyr at du håndterer henvendelser på en kvalitetsorientert og effektiv måte via telefon, epost og via ticketsystem. Du bør derfor føle deg komfortabel med å bruke disse kommunikasjonskanalene. Du jobber proaktivt med å kontinuerlig informere brukere om ulike hendelser, samt hjelpe de ulike virksomhetene med å få funksjonaliteten til å bli optimal.

Møller Digital AS er teknologileverandør til Møller Mobility Groups, en ledende aktør i den nordiske bilindustrien. Møller Digital AS er midt i et omfattende transformasjonsprogram og har ansvaret for å gjennomføre teknologimoderniseringen og den digitale transformasjonen i tett samarbeid med forretningsområdene. Som IT-kundekonsulent vil du ha en viktig rolle på denne reisen. Vil du være med og påvirke denne utviklingen? Søk i dag!

Møller Digital kan tilby deg

  • En arbeidsplass som er preget av et inkluderende arbeidsmiljø og godt samhold i gruppen
  • Muligheten til å opparbeide deg økt kunnskap om Møller Digitals systemer
  • En arena for karriereutvikling gjennom deling av kompetanse på tvers av avdelingene
  • Bedriftsidrettslag som inviterer til ulike aktiviteter, som for eksempel cageball og klatreturer
  • Hyggelige lokaler med subsidiert kantine

Arbeidsoppgaver

  • Behandle henvendelser fra Møller Digitals brukere, hovedsakelig via telefon, ticketsystem og mail, men også fysisk på kontoret.
  • 1.linje support med feilsøking, diagnosering og løsning
  • Raskt kunne informere interne og eksterne leverandører om driftsfeil
  • Tildele sluttbruker riktig tilgang til de ulike systemene
  • Delta i prosjektarbeid innenfor egne kompetanseområder

Vi søker deg som

  • Har god IT-forståelse og relevant IT-erfaring
  • 1-3 års erfaring innen Servicedesk, kommunikasjon eller service
  • Komfortabel med å hjelpe kunder over telefon
  • Har stor interesse for teknologi og teknologisk utvikling
  • Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk

Som person er du

  • Serviceorientert
  • Strukturert
  • Selvstendig

Annen informasjon:

  • Oppstart: Snarest
  • Søknadsfrist: 18/2
  • Arbeidsomfang: 100%
  • Plassering: Frysjaveien 31, 0884 Oslo
  • Arbeidstid: Vaktordning ukentlig fordelt mellom tidspunkt 06:45- 17:15
  • Arbeidsomfang: Bemanning. Du blir fast ansatt hos Academic Work på oppdrag hos Møller Digital.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Møller Digital har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.


Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, men vi anbefaler at du søker så snart du anser annonsen som interessant.

Informasjon om bedriften

I takt med økende digitalisering av bilbransjen leverer Møller Digital stadig nye digitale tjenester til Møller Mobility Groups sluttkunder. Møller Mobility Group er et familieeid konsern som er engasjert innen import, salg, service og finansiering av Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT og CUPRA. Selskapet leverer sømløse teknologitjenester til forhandlere og importører i fem land med over 4 078 medarbeidere og ca 100 på plass i Frysja.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen