Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Ønsker du å jobbe i skjæringspunktet mellom IT og økonomi? Brukerstøtte

Oppdragsgiver: Capus

Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne rådgivere, en av markedets største Research-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing-team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
10.02.2023
Gå til søknadsskjema
Maestro er i vekst og opplever økt etterspørsel etter produktene, samtidig som det også utvikles nye produkter for eksisterende og nye markeder. Selskapets brukerstøtteavdeling er svært viktig for selskapet. De ansatte har et godt samarbeid, og er populær hos kundene.

Nå skal avdelingen styrkes med en ny medarbeider for å kunne håndtere den økende arbeidsmengden. Du vil bli en del av en faglig sterk gruppe på 13, der du vil jobbe tettest med 4 andre som jobber med brukerstøtte sammen med deg. Noen saker løses direkte, andre trenger at man undersøker mer og går dypere inn i materien for å kunne bistå kundene i å komme videre. Det jobbes tett på tvers av avdelingene hos Maestro, slik at man alltid har tilgang på tyngre fagkompetanse og tyngre teknisk kompetanse ved behov, og det er lav terskel for å spørre andre. 

De viktigste arbeidsoppgavene vil være 

  • Rådgi og supportere selskapets kunder via telefon og e-post 
  • Utvikle egen fagkompetanse gjennom fordyping i temaer og enkeltsaker 
  • Opplæring og veiledning av fagpersoner internt og eksternt 
  • Ta del i tverrfaglig team for å videreutvikle, teste og kvalitetssikre systemene 
  • Ha kontakt med etablerte og potensielle kunder, kartlegge behov og forbedringsområder

Supporttelefonen er oppe fra klokken 8 til 16. Det kan være mye trykk i høysesongen (vinter/vår), og det er viktig at man ikke lar seg stresse av mange telefoner og e-poster. Høstsesongen er normalt noe roligere og gir f.eks. rom for egenutvikling, samt å delta i spesifikasjon, vurdering og test av programvaren. Medarbeiderne på brukerstøtte er også verdsatt av salgsavdelingen til å være med på stand og i kundemøter rundt omkring i landet.
 
Maestro har en solid kundemasse, og mange av dem har vært med i mange år. Brukerstøtten er en av våre viktigste kontaktflater ut mot kundene, og vi er veldig lydhøre for kundenes tilbakemeldinger og ønsker. Maestros mantra er «Vi elsker våre kunder!», og god kontakt med kundene prioriteres høyt. 
 
Vi tror du har følgende kvalifikasjoner 

  • Høyere økonomisk utdannelse eller tilsvarende, minimum bachelor
  • Relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning
  • Gjerne noe erfaring fra regnskap eller revisjon
  • Gjerne kjennskap til årsoppgjør og årsoppgjørssystemer
  • Gode muntlige og skriftlige formidlingsevner 
 
Personlige egenskaper 

  • Du er teknisk interessert og ønsker å jobbe i skjæringspunktet økonomi/IT 
  • Du er serviceinnstilt og har svært gode kommunikasjonsevner 
  • Du er fleksibel og trives med å jobbe med varierte arbeidsoppgaver 
  • Du er positiv og løsningsorientert 
  • Du jobber godt både selvstendig og i team 
 
Vi kan tilby deg 

  • Solid fagmiljø og trivelig arbeidsmiljø 
  • Muligheten til å jobbe med markedsledende produkter 
  • Gode muligheter for faglig utvikling 
  • God tilgang på kurs og sertifiseringer 
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Work life balance

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen eller ønsker å vite mer om denne muligheten, er du velkommen til å kontakte Capus ved partner Johannes Westersø tlf. 95 17 91 69 eller rådgiver Jenny Conradi tlf. 90 83 30 14 for en uforpliktende prat. Vi gleder oss til å snakke med deg!

Om arbeidsgiveren

Maestro Soft er et mindre, veldrevet selskap som gir riktig person en betydningsfull rolle i selskapet, med store muligheter for gjennomføring av egne idéer. Selskapet holder til i fine lokaler i Karenslyst allé på Skøyen i Oslo. Arbeidsmiljøet er trivelig, sammensveiset og uformelt, det er tilbud om fellestrening i arbeidstiden og konkurransedyktige betingelser.

Totalt rommer selskapet 41 engasjerte personer fordelt på salg, brukerstøtte, utvikling, fag/test og administrasjon/ledelse. Selskapet har to produktlinjer, Maestro (skatt, økonomi, revisjon og regnskap) og Signant (elektronisk signering og tillitstjenester).

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen