Kan du e-handel og vil du hjelpe Norges ledende nettbutikker med å lykkes?

Oppdragsgiver: Cruit AS

Cruit spesialiserer seg på å finne IT-konsulenter til midlertidige oppdrag og faste ansettelser. Vi har hovedfokus på Osloregionen, men leverer tjenester til hele landet. Vi startet i 1997. Med grunnlag i vår kompetanse på utvelgelse av personell, og med redelighet og lojalitet som viktige faktorer, satser vi på et verdiskapende samspill med våre kunder og samarbeidspartnere Våre IT-konsulenter arbeider med rådgivning, prosjekttjenester, utvikling, driftstjenester og opplæring. Cruit rekrutterer medarbeidere både til tidsbegrensede oppdrag og til faste stillinger.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest Gå til søknadsskjema

Vi er en gjeng med prosjektledere, teknologer, designere, konverteringseksperter og forretningsutviklere som brenner for e-handel og spennende teknologi. Vi bygger Norges råeste fagmiljø innen e-handel og trenger en sterk Customer Success Manager som kan gjøre våre kunder til Norges beste på e-handel.

For oss er e-handel noe mer enn bare nettbutikk – vi brenner for å levere den beste digitale kjøpsopplevelsen. Derfor leverer vi et helhetlig spekter av tjenester til kresne kunder, med alt fra rådgivning og design, til teknisk implementasjon og den oppfølgingen som trengs for å oppnå best mulig resultat med satsingen – og alt dette skal du være med på.

Til dette trenger vi deg som har erfaring med e-handel, som liker å hjelpe andre og gjerne er den svigerfar kommer til når han tror han har slettet interweben. Vi ser etter deg som er en omgjengelig type med en latter som sitter løst, men en som også setter skapet på plass om noen prøver å flytte på det. Du er en som holder det du lover og heller lover litt mindre enn å ikke levere varene.

Hos oss vil du få mulighet til å utvikle deg faglig og få stor innflytelse på løsningene du jobber med. Du vil jobbe aktivt med noen av Norges ledende nettbutikker som du kanskje selv handler i, og du vil få en essensiell rolle hos våre kunder – både operativt i hverdagen, og for å nå deres mer langsiktige mål.

Oppgavene som skal gjøres

  • Være “bestevenn” med kundens e-commerce manager
  • Være med på prosjekter fra a-å
  • Fungere som støtte og rådgiver for kundene slik at deres mål blir nådd og deres arbeidsdag flyter godt
  • Proaktivt identifisere behov for å initiere og planlegge kundenes videreutvikling
  • Være kursansvarlig og opparbeide standardiserte rammer rundt kursing av brukere
  • Rådgi og vise kunder optimal bruk av deres e-handelsløsninger
  • Håndtere supporthenvendelser fra kunder

For å kunne gjøre dette, ser vi for oss at du

  • Har erfaring med e-commerce
  • Har erfaring med support
  • Er sosial og blid
  • Er tillitsvekkende og en god relasjonsbygger
  • Er tålmodig, og god på planlegging og gjennomføring

Innen 90 dager bør du kunne

  • Ha kundemøter og samle behov for de neste 3 månedene
  • Sette opp planer for kunder og følge opp
  • Sette opp og holde standardiserte kurs for kunder
  • Være en aktiv bidragsyter på support

Hvorfor skal du vurdere denne stillingen?

  • Convert er et spennende selskap i vekst og du vil få mulighet til å vokse sammen med oss
  • Som del av et mindre selskap er påvirkningsmulighetene store
  • Vi fokuserer på kvalitet og er stolte av produktene vi leverer
  • Vi har et energisk og uformelt miljø, samtidig som vi tar faget vårt på alvor
  • Du vil ta del i et team bestående av noen av de dyktigste innen e-handel
  • Vi er opptatt av egenutvikling og har derfor satt av årlig kursbudsjett og fridager for alle ansatte
  • Balanse mellom jobb og fritid er viktig for oss
  • Vi har 6 ukers ferie og gratis vaskehjelp på hjemmebane
  • Og sist, men ikke minst – vi har et månedlig moro-budsjett som kan være alt fra is på kontoret til en seiltur på fjorden

Høres dette ut som noe for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg! Hos oss trenger du ikke å skrive en lang søknad, vi trenger bare nok informasjon fra deg til å vurdere erfaringsbakgrunnen din. Det kan for eksempel være en CV eller en LinkedIn-profil.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen