Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Performance planner til Starcom

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Nyutdannet med interesse for dataanalyse, digitale medier og web? Til Starcom sitt team innen performance marketing søker vi etter deg som har lyst til å arbeide både analytisk, teknisk og med å skape effektiv markedsføring for noen av landets største merkevarer.

INFORMASJON OM STILLINGEN

Stillingen inngår i vårt voksende Performance Marketing team. Teamet jobber på tvers av våre kundeteam med analyse og rådgivning, samt gjennomføring, overvåking og optimalisering av aktiviteter i digitale medier og søkemotorer spesielt.

Den vi ønsker å få med på laget er en person som selvstendig kan utvikle våre kunders tilstedeværelse i søkemotorer og øke effektiviteten fra søkemotormarkedsføring.

Du vil bygge, drifte og optimalisere Adwords-kontoer, koble Adwords og Google Analytics og gjøre analyser i disse verktøyene for å skape verdi for våre kunder. Du vil samtidig ha ansvar for kundekontakt og budsjett. Du vil få ansvaret for noen av våre største kunder, og jobbe tett med det øvrige kundeteamet for å skape gode resultater av markedsføringsaktivitetene.

Vi ser etter en person med stor interesse for digitale medier, og med en brennende interesse i hvordan teknologi åpner nye muligheter for effektiv kommunikasjon.

HVEM SØKER VI?

  • Du er analytisk anlagt og liker å jobbe med tall.
  • Du motiveres av å sette deg inn i nye verktøy og er ikke redd for tekniske utfordringer.
  • Du har høyere utdannelse fortrinnsvis på masternivå innen økonomi, samfunnsøkonomi, anvendt datateknologi, programmering/data og/eller interesse for å jobbe med digital markedsføring.


Som person er du vant med å styre egne prosjekter og har evnen til å bygg e relasjoner med både kunder og kollegaer, og til å samarbeide med andre. Du er ellers prestisjeløs i din tilnærming og trives i et uformelt miljø. Du kjennetegnes som initiativrik, med evne til å prioritere egne oppgaver, og er selvgående med et skarpt øye for detaljer.

HVA KAN VI TILBY?

Hos oss vil du få en spennende hverdag med høy puls, hyggelige kollegaer og et godt arbeidsmiljø hvor talentet ditt blir foredlet og hvor engasjementet ditt blir høyt verdsatt. Vi kan tilby et kreativt og kompetent miljø med en rekke spesialister innenfor hele medie- og markedsføringspaletten. Konkurransedyktige betingelser. Sentrale, moderne lokaler i Oslo sentrum.

INFORMASJON OM BEDRIFTEN

Starcom er et innovativt og rådgivningsbasert mediebyrå som jobber med flere av Norges mest toneangivende kunder, for eksempel Telenor, Storebrand, Circle K, Bertel O. Steen (Mercedes-Benz, PSA og KIA), Samsung og Posten. Gjennom hardt arbeid, sterk kultur og faglig fokus på forretningsforståelse, teknologi og kreativitet har vi blitt kjent for jobber som skiller seg ut og er et av bransjens mest prisvinnende byråer. Vi holder til i moderne lokaler sentralt i Oslo, og teller i dag 90 ansatte.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen