Supportmedarbeider: Bli en del av Norges ledende fagmiljø for e-handel

Oppdragsgiver: Cruit AS

Cruit spesialiserer seg på å finne IT-konsulenter til midlertidige oppdrag og faste ansettelser. Vi har hovedfokus på Osloregionen, men leverer tjenester til hele landet. Vi startet i 1997. Med grunnlag i vår kompetanse på utvelgelse av personell, og med redelighet og lojalitet som viktige faktorer, satser vi på et verdiskapende samspill med våre kunder og samarbeidspartnere Våre IT-konsulenter arbeider med rådgivning, prosjekttjenester, utvikling, driftstjenester og opplæring. Cruit rekrutterer medarbeidere både til tidsbegrensede oppdrag og til faste stillinger.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Vi bygger Norges råeste fagmiljø innen e-handel og trenger en supportmedarbeider som kan hjelpe våre kunder å bli Norges beste på e-handel.

For oss er e-handel noe mer enn bare nettbutikk – vi brenner for å levere den beste digitale kjøpsopplevelsen. Derfor leverer vi et helhetlig spekter av tjenester til kresne kunder, med alt fra rådgivning og design, til teknisk implementasjon og den oppfølgingen som trengs for å oppnå best mulig resultat med satsingen – og det er dette du skal være med på.

Vi får utrolig mye skryt av våre kunder for å ha markedets kanskje beste kundeservice og oppfølging. For å fortsette å levere responsiv support og høy kundetilfredshet, utvider vi nå ConvertCare-teamet vårt som er ansvarlig for forvaltning av våre eksisterende kunder med to nye ansatte. Til dette trenger vi deg som er strukturert, takler stress og kommuniserer godt. Den rette kandidaten liker å hjelpe andre og har jobbet med noe digitalt. Du er gjerne den svigerfar kommer til når han tror han har slettet interweben. I tillegg er du en omgjengelig type med en latter som sitter løst, samtidig som du holder det du lover og heller lover litt mindre enn å ikke levere varene.

Hos oss vil du jobbe aktivt med noen av Norges ledende nettbutikker som du kanskje selv handler i, og du vil få en viktig rolle for våre kunder ved å sørge for at deres e-handelsløsninger alltid fungerer.

Oppgavene som skal gjøres

  • Hjelpe kunder med alt fra å bruke e-handelsløsningen til å håndtere mulige feil som kan oppstå
  • Koordinere innkommende henvendelser om feilretting og videreutvikling mot designteam, utviklingsteam og operations team
  • Brukerspørsmål, opplæring og hjelpe kundene å ta i bruk ny teknologi og funksjonalitet
  • Bidra til å overvåke kunders e-handelsløsninger slik at vi proaktivt kan forbedre løsningen med tanke på f.eks. serverkapasitet eller salgsoptimalisering
  • Sørge for at kunden føler seg godt ivaretatt og at vi genuint bryr oss om hvordan det går med deres nettbutikk

For å kunne gjøre dette, ser vi for oss at du

  • Har jobbet med noe digitalt
  • E-handelserfaring er en fordel, men ikke et krav
  • Er svært lærevillig
  • Er mer datakyndig enn folk flest på software-siden
  • Har gode kommunikasjonsevner
  • Er tålmodig og serviceinnstilt
  • Er sosial og blid

Innen 90 dager bør du kunne

  • Være en aktiv bidragsyter på support

Hvorfor skal du vurdere denne stillingen?

  • Convert er et spennende selskap i vekst og du vil få mulighet til å vokse sammen med oss
  • Som del av et mindre selskap er påvirkningsmulighetene store
  • Vi fokuserer på kvalitet og er stolte av produktene vi leverer
  • Vi har et energisk og uformelt miljø, samtidig som vi tar faget vårt på alvor
  • Du vil ta del i et team bestående av noen av de dyktigste innen e-handel
  • Vi er opptatt av egenutvikling og har derfor satt av årlig kursbudsjett og fridager for alle ansatte
  • Balanse mellom jobb og fritid er viktig for oss
  • Vi har 6 ukers ferie og gratis vaskehjelp på hjemmebane
  • Og sist, men ikke minst – vi har et månedlig moro-budsjett som kan være alt fra is på kontoret til en seiltur på fjorden


Høres dette ut som noe for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg! Hos oss trenger du ikke å skrive en lang søknad, vi trenger bare nok informasjon fra deg til å vurdere erfaringsbakgrunnen din. Det kan for eksempel være en CV eller en LinkedIn-profil. Vi kommer til å avholde intervjuer fortløpende, så søk i dag!

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen