Vil du være med på den digitale reisen i Bertel O. Steen? Vi søker nå en Marketing Automation Manager!

Oppdragsgiver: Capus

Capus leverer fleksible løsninger innen HR, med hovedvekt på rekruttering av ledere og spesialister. Selskapet er med sine 23 ansatte et av landets største og ledende rekrutteringsmiljøer. Konsernet HR-Gruppen, som Capus er en del av, har totalt 43 ansatte. Vår kompetanse spenner bredt, vår kundestruktur representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige etater. Capus sin organisering og metode gjør oss i stand til å løse oppdrag uavhengig av nivå, bransje og geografi. Vår størrelse gjør oss til en leveringsdyktig og forutsigbar rekrutteringspartner. Kontinuerlig fokus på kvalitet, fleksibilitet, holdninger, verdier og prosessforbedring gjør at vi oppnår vellykkede løsninger for både kunde og kandidat.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Lørenskog
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema
Bilbransjen er i store og spennende endringer. Vi kan eie bil, leie bil eller dele bil. Vi kan kjøre elektrisk, plug-in, bensin eller diesel. Bilen er koblet til nett og er snart selvkjørende, og dette er bare starten.
 
Som Marketing Automation Manager skal du ha ansvar for fagområdet Marketing Automation herunder spesielt e-post og mobilmarkedsføring. Du vil ha ansvar for å utvikle, sette opp og sende ut direkte kundekommunikasjon i tråd med vedtatte strategier. Stillingen er nyopprettet og inngår i et nytt og spennende team ved navn "Kundereise og digitale flater", som har ansvar for digitale sales og kundereise.
 
Hovedoppgaver
  • Utvikle, sette opp og sende ut direkte kundekommunikasjon
  • Kundeinnsikt og kartlegging av kundereise
  • Styrke trafikk og salg til våre digitale kanaler
  • Utvikling av tilfredshet og lojalitet blant våre kunder
  • Ansvar for å operasjonalisere deler av CRM strategien gjennom ulike kommunikasjonsprosjekter email/mobile
  • Utvikle vår kompetanse innenfor Marketing Automation, samt bidra til at Bertel O. Steen utvikler dette fagområdet
  • Fasilitere og lede workshops som presenteres for større forsamlinger 

Kvalifikasjoner
  • Høyere utdannelse på Bachelor nivå, fortrinnsvis innenfor markedsføring/medier/kommunikasjon. Lang erfaring kan kompensere for dette
  • Minimum tre års erfaring fra avansert e-mailmarketing og bruk av CRM systemer/Marketing Automation systemer
  • Erfaring fra tilsvarende stilling i bilbransjen eller mediebransjen vil være en fordel
  • Meget gode ferdigheter innen kommunikasjon, både skriftlig og muntlig. 
  • Vi ser etter deg som har en genuin interesse for Marketing Automation. Du er initiativrik og målrettet med stor grad av selvstendighet og "stå-på-evne". Videre har du gode prosjektlederevner samt evnen til å jobbe strukturert og planmessig. Vi tilbyr utfordrende stilling hvor du får være med å utvikle en ny og spennende avdeling sammen med engasjerte og entusiastiske kollegaer.
 
Stillingen vil rapportere til Direktør for Kundereiser og digitale flater. Arbeidsplass vil være på hovedkontoret i Solheimveien 7, i Lørenskog.

Søknader behandles fortløpende og vi ser frem til å motta din søknad! 
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen