Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Vi søker Coop sitt neste supporttalent!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
22.04.2018
Gå til søknadsskjema

Ønsker du å opparbeide deg verdifull erfaring ved siden av studiene i et dyktig fagmiljø? Nå søker Coop student som vil jobbe tlinærmet fulltid frem til i høst og deltid etter dette.

INFORMASJON OM STILLINGEN

I rollen som Supportkonsulent vil du oppleve en hverdag med mye ansvar og utfordrende problemstillinger. Hos Coop vil du oppleve kollegaer, en arbeidsgiver og en kultur som støtter deg og vil se deg lykkes. IT Servicesenter består av 20 medarbeidere, og er kontaktpunktet for IT henvendelser fra ansatte i Coop. IT Servicesenter håndterer henvendelser som feil, forespørsler og endringsønsker, og har ansvar for ITIL prosessene Incident Management og Request Management.

Stillingen vil være noe fleksibel, og kan derfor passe studenter som har et semester uten mange obligatoriske forelesninger. Det vil bli gitt god opplæring så du skal være best mulig rustet til å ta fatt på de problemstillingene du vil møte i hverdagen som Supportkonsulent!

ARBEIDSOPPGAVER

Du vil møte en rekke faglige utfordringer hvor det er forventet at du er både nysgjerrig, engasjert og løsningsorientert.

Motta, registrere, klassifisere og prioritere henvendelser
Løse henvendelser fortløpende gjennom veiledning av brukerne
Videreformidle og eskalere uløste saker til rett kontaktpunkt
Holde brukere informert om status og framdrift
Generell IT-support og feilsøking med hovedvekt mot
Citrix, og applikasjoner som Coop tilbyr brukere via Citrix
Nettverk og nettverksproblemer i butikk
Brukeradministrasjon i AD /Active Directory)

  • VI SØKER DEG SOM

  • Relevant IT-utdanning
  • Erfaring fra support og brukerstøtte
  • God forståelse og interesse for IT
  • Beherske norsk flytende skriftlig og muntlig

    Personen vi ser etter til rollen bør også ha gode kommunikasjonsevner, være kundeorientert og service innstilt og trives med høyt arbeidstempo. Som supportkonsulent vil det også være viktig med god struktur, og god evne til å tilegne seg ny kunnskap.

    ANNET

    • Oppstart: Veldig viktig at man har mulighet til å starte snarest.
    • Sted: Oslo
    • Søknadsfrist: 22.04, men grunnet hastende behov kommer vi til å vurdere søknader fortløpende.
    • Lengde på oppdraget: 6 måneder med mulighet for forlengelse.
    • Omfang: Behov for tilnærmet fulltid frem til sommeren, men med mulighet for noe fleksibel arbeidstid: 07-15, 08-16 eller 10-18. Etter sommeren vil behovet gå ovet til deltid: Ca. 20 %.

    INFORMASJON OM BEDRIFTEN

    Coop er blant landets ledende detaljhandelsaktører. Coop Norge Handel AS er ansvarlig for innkjøp, sortiment, kjededrift, markedsføring og distribusjon til alle samvirkelagene og deres butikker innen dagligvarer og faghandel.

    Coop Norge Handel sin IT-avdeling (CNIT) utvikler, implementerer, videreutvikler og støtter Coops IT-systemer på vegne av forretningsfunksjonene hos Coop. CNIT koordinerer all kontakt med selskapets IT-leverandører og samarbeidspartnere. CNIT har valgt en linje med mye egen in-house kompetanse og har ca 116 fast ansatte medarbeidere. Sentrale systemløsninger inkluderer SAP i de fleste kjerne- og støtteprosesser, Microsoft kontorstøtteplattform og Lindbak som butikkdataplattform.

        Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
        Gå til søknadsskjema

        Andre aktuelle stillinger

        For nyutdannede og studenter

        Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


        Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


        Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

        Jobbsøknaden

        Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


        Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


        Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

        Vær forberedt til intervjuet

        Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


        Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


        Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

        Til toppen