Er du svensk og vil jobbe som digital concept manager?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Brenner du for digital markedsføring og vil ta et stort steg i karrieren din? Er du i tillegg svensk og ønsker å være med på denne spennende reisen, kan dette være din drømmejobb!

INFORMASJON OM STILLINGEN

HappyMe er det første produktet i konseptet og er spesielt egnet for barn, med mødre som kommunikasjonsmålgruppe. Konseptet inngår i konsernet NutraQ AS, som er en internasjonal leverandør av kosttilskudd og medisinsk utstyr med flere andre konsepter under seg. Planen fremover blir å lansere HappyMe i hele Norden!

Som Digital Concept Manager for det svenske markedet, vil du få ansvaret for å drifte, optimalisere og drive målrettet markedsføring mot det svenske markedet. Vi ser etter deg som brenner du for digital markedsføring og har erfaring med digitale medier! I tillegg har du et et målrettet fokus og god forretningsforståelse! Vil du være med på lanseringen av HappyMe i Sverige, være ansvarlig for alle markedsaktiviteter og ha en betydningsfull rolle hvor dine meninger er viktig? Da kan det være deg vi leter etter!

Du vil få stort handlingsrom til å forme din egen arbeidshverdag og muligheten til å være med å bygge opp en organisasjon. Vi ser derfor for oss at du er en person som trives med mye ansvar, store utfordringer, samt operative og strategiske gjøremål!

NutraQ er en salgsdrevet organisasjon, hvor fokuset bestandig rettes mot økt salg av abonnementer. Som person er du oppriktig nysgjerrig på digitale trender og hva som er salgsutløsende, og oppgavene i denne stillingen vil være både strategiske og operative. Rollen inngår i et lite nordisk team med kollegaer i Norge, Danmark og Finland, mens arbeidsstedet vil være på hovedkontoret i Oslo. Du rapporterer til Nordisk Markedssjef for konseptet HappyMe. Noe reisevirksomhet til de øvrige nordiske landene må påregnes

VI TILBYR

  • En fast heltidsstilling i en spennende stilling, i et solid konsern
  • Arbeidsplass sentralt på Ryen, med mulighet for noe reisevirksomhet
  • Attraktiv erfaring, og gode utviklingsmuligheter i konsernet
  • Personalgoder som kantineordning, treningsrom, ukentlig massasje og naprapat
  • Tilgang til å benytte ferieleiligheter i både inn- og utland

ARBEIDSOPPGAVER

  • Skrive og oversette tekster til websidens innhold
  • Drive og øke salget i alle mediekanaler, med hovedfokus på digitale flater
  • Drifte produktets svenske webside side, og SoMe som Facebook
  • Forhandling og booking av medieplassering i kanaler som Facebook, Youtube, TV
  • Inngå samarbeid og avtaler med promotører fra Influencers- eller bloggebransjen
  • Daglig optimalisering av digitale salgsutløsende aktiviteter som SEM, SEO og retargeting
  • Ansvar for hele kundereisen med tilhørende oppfølgingsaktiviteter
  • Videreutvikle kommunikasjonen, samt kanaler- og digital strategi for Sverige


Den rette personen er opptatt av å holde seg oppdatert på fagfeltet, og trigges av å utforske nye muligheter for vekst i markedet. Du er selvgående og strukturert, og trives i en rolle hvor du vil få mye frihet under ansvar og hvor forventningene til deg er store!

VI SØKER DEG SOM

  • Har minimum 3 års høyere utdanning, gjerne innen økonomi eller markedsføring
  • Har minimum 3-5 års arbeidserfaring innen markedsføring / digital markedsføring
  • Kan vise til operativ erfaring med optimalisering av kampanjer og gode resultater
  • Har erfaring med direkte salg og/eller B2C salg å vise til (fordel, men ikke et krav)
  • Har erfaring med Facebook Business Manager, Google Adwords og Analytics
  • Du forstår og vet hva CPC, CTR og CPO er, og har gjerne kjennskap til Episerver


Dette er en rekruttering, som innebærer at du vil bli fast ansatt i HappyMe og NutraQ-konsernet. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprosessen, og alle henvendelser skal derfor gå gjennom oss. Spørsmål besvares på teknologi@academicwork.no. Søknader vurderes fortløpende, så søk i dag dersom du finner stillingen interessant!

INFORMASJON OM BEDRIFTEN

NutraQ AS er et internasjonalt konsern med ambisiøse mål og forventninger om betydelig vekst i tiden fremover. Konsernet har flere ulike konsepter under seg, som blant annet VitaePro og Oslo Skin Lab. HappyMe er det nyeste produktet som nå skal lanseres i konsernet, med planlagt lansering i hele Norden.

NutraQ konsernet har kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Tsjekkia, og totalt rundt 160 ansatte innen spesialistfunksjoner som forskning og utvikling, logistikk, HR, IT og regnskap. Konsernets organisasjonskultur preges av dets verdigrunnlag; nyskapende, modig, ansvarsfull og respektfull, som er en viktig del av selskapets identitet.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen