Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Direktør Kundeservice - Get

Oppdragsgiver: Capus

Capus leverer fleksible løsninger innen HR, med hovedvekt på rekruttering av ledere og spesialister. Selskapet er med sine 23 ansatte et av landets største og ledende rekrutteringsmiljøer. Konsernet HR-Gruppen, som Capus er en del av, har totalt 43 ansatte. Vår kompetanse spenner bredt, vår kundestruktur representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige etater. Capus sin organisering og metode gjør oss i stand til å løse oppdrag uavhengig av nivå, bransje og geografi. Vår størrelse gjør oss til en leveringsdyktig og forutsigbar rekrutteringspartner. Kontinuerlig fokus på kvalitet, fleksibilitet, holdninger, verdier og prosessforbedring gjør at vi oppnår vellykkede løsninger for både kunde og kandidat.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
16.08.2018
Gå til søknadsskjema
Get TDC er et innovativt konsern med spennende ambisjoner for fremtiden. Get er ledende innen bredbånds- og TV-/underholdningstjenester til privatmarkedet, med vesentlig satsning innen «smarte hjem» området, og brenner for å skape de beste kundeopplevelsene. TDC har en tydelig posisjon i bedriftsmarkedet som totalleverandør av kommunikasjonsløsninger til noen av landets største kommuner og bedrifter. Vi har et unikt arbeidsmiljø for deg som er interessert i kundeopplevelser, innovasjon, teknologi, og digitalisering, og jakter nå på de beste hodene som vil være med oss på reisen i en bransje som har en viktig rolle i å forme vårt samfunn.

Get jobber kontinuerlig for å ha bransjens beste kundeservice, og ble kåret til Årets kundesenter blant de 150 største aktørene i Norge i 2018. Hvis du finner motivasjon i å sikre fortsatt suksess innen området, men samtidig være ansvarlig for å utvikle neste generasjons kundeservice, kan dette være jobben for deg.
 
Stillingen vil rapportere til Direktør Consumer i Get TDC Norge
 
Ansvarsområder:
  • Ansvar for at alle kunder som kontakter Get får den beste serviceopplevelsen
  • Sikre at kundesenter operasjonen drives på mest effektive måte med høy kvalitet
  • Ansvar for effektivitet og servicenivå i alle kundeservicekanaler
  • Sikre nysalg og oppsalg gjennom kundeservice i henhold til avtalte mål.
  • Ansvar for å utvikle servicestrategien i selskapet
  • Proaktivt utvikle prosesser og systemer for å drive kundetilfredshet enda høyere
  • Definere og beskrive nødvendige selvhjelpsfunksjoner, og sikre implementering sammen med IT
  • Sørge for at all kundekontakt logges, analyseres og brukes til å redusere henvendelser til kundeservice
  • Følge opp og forvalte kundeservice sine outsourcing leverandører i henhold til avtalt leveranse
  • Ansvar for leveranse og kvalitet hos Get sine forhandlere
  • Ansvar for budsjett og økonomi-rapportering
  • Sørge for nøyaktig forecast av trafikk og korrekt bemanning i henhold til plan.
  • Sikre riktige KPI i forhold til kundeopplevd servicenivå og sørge for rapportering og oppnåelse av disse
  • Sikre lav turnover og sykefravær på egne ansatte
  • Være Get sin spydspiss på kompetanse om kundeservice og sørge for langtidsplaner som utvikler service i henhold til markedets "best practice"
  • Sørge for tett samarbeid mellom kundeservice og øvrige avdelinger som påvirker kundens opplevelse av service (marked, salg, IT, Teknisk og produkt)
 
Kvalifikasjoner:
  • Minimum 4-6 år ledelse av tilsvarende B2C kundeservice organisasjoner
  • Dokumenterbar høy kundeservice bransjekunnskap (f.eks COPC eller tilsvarende)
  • Erfaring med utvikling av service kvalitet og kunne dokumentere resultater
  • Selvgående og trygg som leder
  • Erfaring på å planmessig lede gjennom andre med gode resultater
  • Personlighet som andre «ser opp til», har respekt for og som organisasjonen ønsker å jobbe for
  • Evnen til å sette tydelige mål, krav stille leveranser og være streng samtidig med «glimt i øyet»
  • God på relasjonsbygging og samarbeid internt i Kundeservice og på tvers av hele organisasjonen inklusive ledelsen av selskapet
 
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte partner i Capus Arne H. Underdal-Loktu på tlf 91 13 14 14/e-post al@capus.no eller researcher Anette Cathrine Hafstad Øgaard på tlf 90 59 49 37/e-post aho@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her".
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen