Analysesjef

Oppdragsgiver: Norsk Tipping

Vi gir drømmen en sjanse. Hver dag oppfyller Norsk Tipping både store og små drømmer rundt omkring i det ganske land. Gjennom et ansvarlig og attraktivt spilltilbud har vi bidratt med over 100 milliarder kroner til gode samfunnsformål siden starten i 1948 – til glede for millioner av nordmenn. Balansegangen mellom overskudd og krav til sosial ansvarlighet plasserer Norsk Tippings virksomhet i skjæringspunktet mellom marked og myndighet, mellom butikk og politikk. Dette gjør det spennende å jobbe i Norsk Tipping sammen med 400 trivelige og kompetente medarbeidere innenfor et bredt spekter av fagområder. Vi er en inkluderende og mangfoldig kompetansebedrift med et mål om å oppnå en balansert sammensetning når det gjelder alder, kjønn og kulturell bakgrunn. Vi ønsker flere jenter inn i IT-stillinger i selskapet og oppfordrer spesielt jenter til å søke.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Hamar
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
20.09.2018
Gå til søknadsskjema
Norsk Tipping er en av Norges største merkevareorganisasjoner med 2 millioner kunder som kjøper sine produkter gjennom digitale plattformer og fysisk handel. Kundemøtene er kontinuerlig endring og det er viktig at Norsk Tipping gjennom analyse og innsikt har god forståelse for effektene av aktivitetene selskapet gjennomfører både strategisk, taktisk og operativt.   
 
Vi er på jakt etter deg som evner å forstå trender og effekter knyttet til marked og produkt gjennom bruk av data, innsikt og analyse. Parallelt er det viktig at du har god forståelse og kunnskap om bruk av data som fundament for våre valg. Sammen med dine medarbeidere vil du være en viktig premissgiver for utvikling og drift av vår kundesentriske salgs- og markedsoperasjon og levere data og kunnskapsbasert informasjon til hele Norsk Tippings organisasjon. Enheten har et solid analysemiljø som bruker avanserte verktøy til bl.a. segmentering, prediksjon og utvikling av kunde og markedsforståelse.    
Som leder får du ansvar for å videreutvikle en sentral enhet som er en viktig bidragsyter til hvordan Norsk Tipping møter nye kundeutfordringer i en digital hverdag. Du vil få en sentral rolle med å sørge for at kundedata og kunde- og markedsaktiviteter knyttes tett sammen gjennom aktiv og dynamisk bruk av innsikt som løpende grunnlag for utvikling av markeds- og salgsaktiviteter.  
 
Stillingen inngår i avdeling Kundemøte sin ledergruppe og rapporterer til avdelingsdirektør.   
 
Hvem er DU?  
  • Du har svært god forståelse for sammenhenger mellom analyse og forretningsutvikling   
  • Du har høyere utdannelse innenfor fagområdet  
  • Du er interessert i trender og du er opptatt av å omsette verdifull innsikt til kunderetta tiltak  
  • Du er interessert i teknologi og systemløsninger for analyse og innsikt   
  • Du har ledererfaring og er en god lagspiller  
  • Du er kreativ og utviklingsorientert  
  • Du er god til å kommunisere og forenkle budskap  
 
Vi kan love deg at du vil få en spennende rolle i en avdeling og en bedrift med store muligheter for utvikling og innflytelse.  
 
Ta gjerne kontakt med direktør Kundemøte Thorbjørn A. Unneberg på tlf.  95 16 72 70   for mer informasjon.  
 
Søknadsfrist: 20.9.2018 
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen