Junior Traffic Manager til Schibsted Norge Annonse

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
21.09.2018
Gå til søknadsskjema

Vil du bli en del av landets største Ad Ops-miljø? Schibsted Norge ser nå etter en Junior Traffic Manager til Schibsted Norge Annonse.

INFORMASJON OM STILLINGEN

?Ad Operations publiserer displayannonser for alle siter i Schibsted Norge og Polaris. Som Junior Ad Operation Manager i Schibsted Norge Annonse vil du bli en del av et faglig sterkt miljø og en gjeng som er stolt av sin arbeidsplass. Ad Operations har ansvar for å publisere og følge opp kampanjer, støtte og rådgi salg. Du vil få en arbeidshverdag fylt av faglige utfordringer og en arbeidsplass med høyt tempo og spennende prosjekter på gang. Du vil få god opplæring fra dyktige og dedikerte mennesker som gleder seg til å se deg bidra.

Søknadsfrist: 21. september, men søknader vil vurderes fortløpende

Oppstart: Snarest

Annet: Stillingen er et vikariat med varighet til medio august 2019.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Opprette kampanjer i adserver for desktop, mobil og tablet
  • Testing og feilsøking
  • Ha oversikt over hvilke produkter de tilbyr til enhver tid
  • Være en god rådgiver for selgere og kunder

VI SØKER DEG SOM

  • Har teknisk interesse innsikt og forståelse
  • Har interesse for digital annonsering
  • Har gode kommunikative evner.
  • Snakker og skriver flytende norsk og engelsk


Dine viktigste egenskaper er at du evner å sette deg raskt inn i nye systemer, dette er noe vi ønsker at du viser konkrete eksempler på. Du jobber strukturert og nøyaktig, er selvstendig og trives med å bli kastet ut i nye utfordringer. Du vil komme inn i avdelingen i en periode med stor arbeidsbelastning så du må tåle å jobbe under press. Du kommer til å lære fra første dag, og kan se frem til stor personlig utvikling.

INFORMASJON OM BEDRIFTEN

?Schibsted Norge Annonse er en sentralisert enhet med det overordnede ansvaret for alle annonseinntekter i Schibsted Norge. Vår ambisjon er å styrke Schibsteds posisjon i det norske annonsemarkedet, og være ledende innen kompetanse og teknologi, ved å:

  • Tilby en digital produktportefølje som utnytter hele vårt annonsevarelager og Schibsteds unike data
  • Sikre en kompetent betjening av våre mediebyråer og annonsører, tilpasset behov og potensiale
  • Drive utviklingen av programmatisk kjøp og salg av annonser i det norske markedet
  • Forvalte samarbeidet mellom Schibsted og eksterne teknologipartnere
  • Sikre god innsikt og analyse for best mulig effekt ved digital annonsering
  • Ad Operations er organisert under Product Strategy and Operations.
Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen