Er du dansk, trygg på skriftlig formidling og vil jobbe for en internasjonal TV-gruppe?

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

I samarbeid med en internasjonal TV-gruppe ser vi etter en dansktalende Kundeserviceagent. Vår kunde har i dag sin egen streamingplattform, hvor du vil besvare henvendelser fra danske kunder. Er du aktiv bruker av streamingtjenester og trigges av problemløsning?

Informasjon om stillingen

I rollen som Kundeserviceagent vil din rolle vil være å besvare kundehenvendelser fra e-post og poster i SoMe. Rollen er både superfleksibel og en unik erfaring å kunne sette på sin CV!

Som Kundeserviceagent handler det om å være problemløsende, ettersom henvendelsene kan variere fra problemer med betalingskort til utilgjengelig innhold. Du vil tilhøre flotte lokaler på Nydalen, noe som krever at du bor i Oslo på daglig basis. Derimot vil mesteparten av arbeidet foregå hjemmefra, foruten om opplæring. Arbeidet vil primært være både hverdag og helg, primært på kveldstid i tidsrommet 15:00-23:00. Det er også ønskelig at du kan stille deg noe tilgjengelig på dagtid ved behov.

Det forutsettes at kandidater som ønsker å bli vurdert for stillingen har erfaring fra å bruke streamingtjenester både via mobil (iOs, Android), nettbrett, mediasenter (Apple TV, Chromecast) og/eller datamaskin (Mac, Windows).

Arbeidsoppgaver

  • Jobbe for en anerkjent internasjonal TV-gruppe
  • Besvare henvendelser, primært via e-post gjeldende tekniske spørsmål knyttet til danske kunders bruk av streamingtjenester
  • Ansvar for at alle henvendelser blir fulgt opp, via ticket-systemet Zendesk
  • Forefallende administrativt arbeid

Vi søker deg som

  • Har erfaring fra skriftlig kundeservicearbeid på dansk, med fordel teknisk support
  • Er positiv og serviceminded
  • Har et godt dansk muntlig og skriftlig ordforråd
  • Irriterer deg over skrivefeil
  • Har en generell god teknisk forståelse
  • Besitter din egen PC, da det er denne du skal benytte i arbeidstiden
  • Erfaring fra skriftlig kundeservicearbeid på dansk er en fordel men ikke et krav


Stillingen har i første omgang et omfang på 3 måneder, med mulighet for forlengelse utover dette.

Søknadsfrist: Snarest!

Søk på stillingen ved å klikke på Søk her! nedenfor. Det er ingen søknadsfrist, da det haster å fylle stillingen. Vi vil av denne grunn vurdere søknader fortløpende og anbefaler derfor å sende inn en søknad så snart som mulig.

Informasjon om bedriften

Vår kunde er en dansk TV-gruppe eid av et ledende amerikansk TV-nettverk.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen