Stillingen er satt passiv

Se andre aktuelle stillinger eller gå til forsiden.

Ta steget fra 1. linje til 2. linje support!

Oppdragsgiver: Academic Work

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på.

Antall stillinger:
1
Arbeidssted:
Oslo
Nøkkelord:
Søknadsfrist:
Snarest
Gå til søknadsskjema

Har du erfaring med 2. linje support, eller ønsker å ta steget videre fra 1. linje til større tekniske problemstillinger? Hos Posti Messaging vil du få muligheten til å jobbe på en avdeling der fokus ligger på service i verdensklasse, og der du får utvikle dine ferdigheter i Windows, Unix og Linux OS, XML og SQL!

Informasjon om stillingen

Vi søker nå en andre linje support-medarbeider til selskapet Posti Messaging hvor man kommer til å jobbe med å ta imot IT-problemstillinger fra interne og eksterne personer gjennom deres Ticketsystem. Henvendelsene kommer til å fokusere på feilmelding/alarm, feilsøking og direkte kontakt med kunder, da fokus ligger på god kommunikasjon mellom kunde og Support-konsulent.

Dette er et konsulentoppdrag. Du vil i første omgang bli ansatt i Academic Work og jobbe som konsulent hos Posti Messaging. Oppdraget vil være på heltid og målet er en fast ansettelse hos Posti Messaging på sikt.

Arbeidsoppgaver

Som 2. Linje Support kommer du til å arbeide i en koordinerende rolle der du både kommer å være delaktig med din teknsike kompetanse i problemhåndtering mot kunde og kolleger. Du vil v

  • Problemhåndtering mot kunder og kolleger
  • Ansvar for å stille krav til funskjoner i alarmer og på endringer i produkt hos kunde
  • Helhetsansvar for at produkt fungerer hos dine kunder
  • Arbeide strukturert med henvendelser i Ticketsystemet

Typiske arbeidsoppgaver kan for eksempel være:

  • Overvåk og sørg for at alle interne systemer og verktøy fungerer effektivt.
  • Jobbe med Windows-, Unix- och Linux operativsystem, XML och SQL.
  • Jobbe med teknisk dokumentasjon.

Tjenesten passer deg som trives i en rolle som innebærer mye kundekontakt. Du trives med å jobbe prosjektbasert og trives både med selvstendig arbeid og samarbeid.

Vi søker deg som

  • Relevant erfaring innen IT support mot kunder, primært Incident håndtering.
  • Besitter grunnleggende datakunnskap samt kunnskap i Windows / Office-pakken.
  • Gjerne kunnskap i XML, CSV, ASCII og JSON.
  • Prater og skriver norsk/svensk flytende og har gode kunnskaper i engelsk.
  • Kjennskap til Unix- og Linux Os, Peppol og SQL er også positivt.

For oss er personlige egenskaper noe av det viktigste, og for å lykkes i rollen er du helst strukturert, ydmyk, positiv og læringsvillig. Hos oss vil du få muligheten til å utvikle deg!

Annen Informasjon

  • Oppstart: Snarest.
  • Stillingstype: Heltid, fleksitid.
  • Plassering: Frysja, Oslo.

Informasjon om bedriften

Vår målgruppe er kunder som håndterer store mengder fakturaer og meldinger. Vi kan sende og håndtere alle dokumenter som sendes mellom deg og kundene dine. Med vår hjelp fungerer kontakten mellom B2C-bedrifter og offentlig sektor mer effektivt, og dokumentbehandlingen kan skje via både digitale og tradisjonelle kanaler.

Vi hjelper kundene våre med å bruke de beste kanalene og tjenestene og sende dokumenter på en sømløs måte. Det gjelder uavhengig av om dokumentasjonen er relatert til kommunikasjon, fakturering, håndtering av kundefordringer, eller kundeservice.

Vi betjener kunder i Finland, Sverige og Norge og håndterer flere hundre millioner fakturerings- og dokumenttransaksjoner per år. Våre 600 medarbeidere betjener vel 5000 kunder. Hovedkontoret ligger i Helsingfors i Finland. Posti Messaging er en forretningsenhet i konsernet Posti Group.

Vennligst oppgi i din søknad at stillingen ble funnet på teknojobb.no
Gå til søknadsskjema

Andre aktuelle stillinger

For nyutdannede og studenter

Start din karriere her og skaff din første IT-jobb. I vår stillingsdatabase finner du en lang rekke IT-stillinger som passer perfekt for nyutdannede.


Om du fortsatt studerer - snart er ferdig med bacheloren eller mastergraden, er det meget lurt å se seg om etter en arbeidsplass. Flere arbeidsgivere er stadig på jakt etter studenter som kan vikariere om sommeren, og om man gir et godt inntrykk er det ikke umulig at man kan komme tilbake etter endt utdanning.


Det vil uansett telle positivt å ha sommerjobb på CV-en. Trainee-stillinger er også meget populære blant nyutdannede som ønsker erfaring.

Jobbsøknaden

Når du som arbeidssøker har siktet deg inn på drømmejobben og er klar til å skrive søknad er det et par ting du bør ha i bakhodet.


Enten du er nyutdannet eller har lang erfaring kan det være lurt å friske opp hukommelsen om hvordan du skriver den ultimate jobbsøknaden. Ta en titt på Hardware.nos guide til hvordan du går frem. Se også NAV sin guide på hvordan man skriver jobbsøknad.


Sørg for at LinkedIn-profilen din er oppdatert før du sender søkanden. Bruk gjerne også sosiale medier til å promotere deg selv.

Vær forberedt til intervjuet

Du har endelig blitt innkalt til intervju. Du skal inn for å vise dine beste sider. Kanskje forhandle lønn, få inntrykk av arbeidsmiljøet og mulige fremtidge kolleger - nå er det viktig å være godt forberedt.


Sett deg godt inn i hva bedriften driver med, hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer du kommer til å møte.


Les deg opp på hva du bør gjøre både før, under og etter intervjuet ved å lese Hardware.nos guide til hvordan du gjennomgår jobbintervjuet.

Til toppen